Wednesday 25 October 2017

Free Forex Swing Trading Signaler


På XM tilbyr vi både mikro - og standardkontoer som kan matche behovene til nybegynnere og erfarne forhandlere med fleksible handelsvilkår og utnytte opptil 888: 1. Vi tilbyr et utvalg av over 60 valutapar, edle metaller, energier og egenkapitalindekser med de mest konkurransedyktige spredene, og med den legendariske, ingen re-citerer utførelse av XM. Risiko Advarsel: Trading on margin-produkter innebærer et høyt risikonivå. Forex Signaler Gratis Forex Signaler Fra Guru - Avramis Despotis Ubegrenset tilgang til Live Account Holders Som en live kontoinnehaver har du rett til fri og ubegrenset tilgang til handelssignalnavet, som er tilgjengelig i medlemsområdet. Du kan laste ned instrumentanalysen for både nåværende og tidligere datoer gratis når som helst. Daglige valutasignaler tilbys for følgende instrumenter: EURUSD, GBPJPY, USDJPY, GBPUSD. EURJPY, AUDUSD, GOLD, US30, NIKKEI og OLJE. Dekning av 10 finansielle instrumenter daglig levert to ganger om dagen (for Live Account Holders) Signaler med oppføring, ta fortjeneste og stoppnivåer Få ubegrenset tilgang til gratis daglige handelssignaler. 10 instrumenter, to ganger daglig. Slik får du tilgang til handelssignaler Signalnavet oppdateres to ganger daglig. Morgenkallet blir levert klokken 10.00 og tiden ettermiddagen blir levert kl. 16.00 servertid hver dag fra mandag til fredag. Demo kontoinnehavere kan når som helst registrere en live-konto for å få tilgang til forexsignalnavet i XM Members Area. Om Avramis Despotis Avramis Despotis er en sertifisert finansiell tekniker og har en MSc fra Athens University of Economics and Business og en bachelor i økonomi fra University College London. Avramis Despotis har omfattende handelserfaring i utenlandsk valuta, pengemarkeder, fast inntekt, råvarer, aksjer og derivater, som stammer fra mange års handel som interbankhandler. I løpet av de siste årene har han utdannet teknisk analyse, risikostyring og atferdsfinansiering til over 20 000 handelsmenn, hovedsakelig i Europa og Midtøsten. Kunder som læres inkluderer blant annet Reuters, HSBC, Deutsche Bank, Saxo Bank, International Cambist Association (ICA), Financial Markets Association (ACI), Kuwait Financial Markets Association, Credit Agricole Bank, Piraeus Bank, Kuwait National Bank, BNP Paribas, Societe Generale, NCB, Arab Bank, Kuwait Finance House, Kuwait Commercial Bank, Kuwait International Bank og Barclays Bank. Juridisk: XM er et handelsnavn for Trading Point Holdings Ltd, registreringsnummer: HE 322690, (12 Richard Verengaria Street, Araouzos Castle Court, 3. etasje 3042 Limassol, Kypros), som helt eier Trading Point of Financial Instruments Ltd (Kypros), registreringsnummer: HE 251334, (12 Richard Verengaria Street, Araouzos Castle Court, 3. etasje, 3042 Limassol, Kypros). Dette nettstedet drives av Trading Point of Financial Instruments Ltd. Trading Point of Financial Instruments Ltd er regulert av Kypros Securities and Exchange Commission (CySEC) under lisensnummer 12010, og registrert hos FCA (FSA, UK) under referansenummer. 538324. Trading Point of Financial Instruments Ltd opererer i samsvar med EUs marked for finansielle instrumenter (MiFID). Risiko Advarsel: Forex Trading innebærer betydelig risiko for din investerte kapital. Vennligst les og vær sikker på at du forstår vår risikoprisering fullt ut. Begrensede områder: Trading Point of Financial Instruments Ltd gir ikke tjenester til innbyggere i bestemte regioner, for eksempel USA. Anmelde Betatrader - Swing Trading System Jeg lager denne tråden fordi noen enklere abonnenter ber meg om å gjøre det. Da jeg må håndtere mange vanlige spørsmål og e-poster nå (det er ikke et problem, jeg er alltid glad for å svare), valgte jeg å lage denne tråden for de nåværende abonnenter på mitt signal (med Doms-godkjenning). Ikke se denne tråden som en reklame, jeg vil ikke overbevise deg om å ta mitt signal. Det jeg vil, er bare å svare kollektivt til abonnentene mine hvis de har spørsmål, det kan være mer praktisk for alle. --- Trading system informasjon --- Jeg er en naken handelsmann (jeg handler uten indikatorer). Jeg bruker den eneste pålitelige informasjonen på Forex. Prisen Handlingen. Jeg handler kun Weekly, Daily og H4 diagrammer som fokuserer på svært høy sannsynlighet oppsett avhengig av pris mønstre (pinbar og engulfing bar) funnet rundt betydelige SR nivåer. Det er en sving manuell handel skjønnsmessig system. Jeg tar ikke mye handler (gjennomsnittlig 4 handler per måned), men det er alltid høy sannsynlighet oppsett for å tjene penger konsekvent. Jeg handler dette systemet med hell siden 3-4 år nå. Vær oppmerksom på at systemet mitt er et swing trading system, så jeg kan ta bare få handler avhengig av markedstilstanden. Hvis det er mange konsolideringsordningsperioder, er det ikke et problem for meg å ikke ta noen handel i løpet av 1 eller 2 uker for eksempel. Jeg foretrekker å handle mindre og bedre enn overtrade for å miste penger. Ikke handel med dårlige Markedsforhold gjør også penger. Men vær sikker på at hver handel jeg tar er et høyt sannsynlighetsoppsett med høy winratio (rundt 80). Selvfølgelig er stoppløsninger systematisk brukt for hver handel. Dette systemet er avhengig bare av teknisk informasjon, jeg bryr meg ikke om nyhetshendelsen (unntatt store nyheter som NFP - eller valutakursendring). Grunnleggende er i diagrammer. Det er nøkkelbegrepet for teknisk analyse teori. Alt er i diagrammene. Systemet mitt endrer seg ikke over tid fordi det bruker dype prisaktive egenskaper som aldri endres til tross for markedsforholdene. Alle tekniske detaljer i mitt handelssystem er tilgjengelig på min hjemmeside. beta-traderheavy-tra. m-beskrivelse --- Money management --- Jeg risikerer aldri mer enn 2 per handel. Lotestørrelsen beregnes alltid i forhold til stoppposisjonen, slik at den aldri risikerer mer enn 2 per handel. Pengestyringen og risikoen er konstant. For å kunne bruke riktig og effektiv pengeforvaltning på Forex bruker jeg konstant risikoeksponering for hver handel. Som ingen er i stand til å vite på forhånd om en handel vil være en taper eller en vinner, er det normalt å behandle alle handler med samme risiko for å tjene penger konsekvent i det lange løp. Jeg kan ha maksimalt 4-5 bransjer åpnet samtidig, men det er veldig sjeldent. Det anbefales å ha en minimumskonto på 3000. Siden jeg kan ta ukentlige handler noen ganger (med potensielle brede stopp på 400-500 pips), for å kunne sette risikoen for maksimalt 2, må kontoen din være minst 3000 Med en megler handler mikro-partiene (0,01 partier). Risikoen for å bruke en konto med en lavere konto er at du kan savne noen av handlingene mine (hovedsakelig den ukentlige) eller ta vare på en risiko som er høyere enn 2, avhengig av kopimaskinens konfigurasjon. --- Drawdowns --- Min teoretiske maksimale drawdown kan være rundt 10. Men jeg har aldri gjort mer enn 6-8 i praksis (3-4 påfølgende taperhandler som du kan se på min Historical Myfxbook-konto). --- Eiendeler --- Jeg handler disse parene. EURUSD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, NZDUSD, NZDJPY, NZDCAD, NZDCHF, CADJPY, USD, USD, NZDCAD, NZDCHF, CADJUD, GBPDKK, AUDIOD, AUDUSD, AUDJPY, AUDNZD, AUDCAD, AUDCHF, USDJPY, CADCHF, CHFJPY Jeg kan handle disse også, men det er veldig sjeldent: SILVER, GOLD, USDSGD, SGDJPY, AUDSGD, EURSGD --- Risiko multiplikator --- Jeg har vanlige spørsmål om risikopultiplikatoren i postkassen min :-) Mitt råd er at det er bedre å bruke kun 1x risiko i mitt synspunkt. Det er imidlertid avhengig av utholdenhetens utholdenhet. Jeg skrev en artikkel om det her. beta-traderhow-mye-. en-du-tåle. Hvis du er i stand til å utholde en maksimal teoretisk drawdown på rundt 20 (historisk aldri under 12-16 som jeg aldri har gått under 6-8), kan du bruke en 2x multiplikator, men du må anta denne store risikoeksponeringen. Jeg fraråder absolutt å bruke signalet mitt med en risikoprodusent på 3x. For meg er et handelssystem med mer enn 25-30 av drawdowns en taper en. --- VIKTIG MELDING FOR Å LESE --- Som abonnent på dette signalet må du systematisk kopiere verdiene til Stoploss og TakeProfit. Dette er obligatorisk. Ikke bruk Stoplosses on the Markets er galskap fra et risikostyringsperspektiv. Hvis du ikke gjør det, må du anta dine ansvarsområder. Jeg er en svinghandler og jeg liker høy sannsynlighetssettinger. Dette betyr at jeg ikke tar mye handel i løpet av året. Du må være oppmerksom på det for å unngå å spørre meg. quothave du sluttet å handle kvote, quote vil bli neste handel sitat. Du må forstå at ingen er i stand til å fortelle på forhånd når oppsettene vil skrive ut. Og husk at jeg alltid handler. ser alltid på diagrammene mine. Hvis jeg ikke kommer inn på markedet, er det fordi jeg ikke liker stemningen hans og foretrekker å vente på gode oppsett. Hvis en dag, jeg vil slutte å handle, vil du bli lagt merke til. Tenk igjen før du abonnerer på dette signalet. Det er ikke nødvendigvis designet for små kontoer som 5000 (selv om det ikke er et problem). For å være sikker på at det er interessant for deg, må du beregne potensiell inntekt knyttet til signalavgiften. For eksempel, i 2016, hvis du hadde en 5000 konto, var det ikke verdig fordi jeg gjorde 13, så du fikk 650, men signalavgiften var 1000 for året. Det var ikke lønnsomt i dette eksemplet. Imidlertid blir det lønnsomt for en konto på 10000 for eksempel. For disse små kontoer kommer en MAMPAMM-løsning i år. Hvis du vil nå meg raskt av en eller annen grunn, å spørre meg noe eller fornærme meg, vennligst bruk min direkte e-postadresse (tilgjengelig på min hjemmeside). Jeg prøver å komme hit regelmessig, men jeg har andre ting å gjøre, så jeg vil ikke kunne være veldig reaktiv i alle tilfeller for å lese meldingene dine. For å fullføre må jeg si at jeg ikke tar hensyn til kommentarene om min handelsstil, de mulige endringene i mitt handelssystem eller bekymringene i en bestemt handel (for eksempel: Få flere handler for å tjene mer penger, da du kan prøve å bruke strammere stopquot, quwhy tok du den handelen, du burde. quot). Mitt handelssystem er ikke i gang siden noen år, den er fullført. Jeg trenger ikke handelsråd. Jeg brukte så mye tid foran diagrammer, live trading og backtesting, jeg bryr meg ikke hva folk kan tenke på meg og min handelsstil. Den kalte tilliten. Når det gjelder de endelige bekymringene om en bestemt handel, ser jeg en handel som tilhører et større handelssett når du ser en enkelt handel. Når jeg tar en handel, bryr jeg meg ikke om det er en taper eller en vinner. Det som er viktig er å vite om dagens handel passer til systemkravene mine. Etter, sannsynlighetene gjør resten. Jeg beklager hvis du tror jeg er uhøflig, men jeg foretrekker å være ærlig fra starten. Ikke nøl med hvis du har noen spørsmål, Sist redigert av Betatrader 03-04-2017, 01:19. Da handlene dine er åpne i flere dager eller uker, hvordan påvirker bytteavgiftene overskudd For å svare nøyaktig på spørsmålet ditt, så jeg på bytteavgiftene mine. På min Oanda nye konto (20k8364) kan den gå fra 0,108364 til 28364 per dag for bytteavgifter. Hvis vi tar et gjennomsnitt på 18364 av bytteavgift per dag for åpne posisjoner, representerer det 0,005 per dag. Som min gjennomsnittlig lengde på handel er rundt 10 dager, kan vi beregne rundt 0,05 (0,005x10) av bytteavgift per handel. Når en handel er en vinner, er minimum 2 ferdig, så vi kan si at verste fall er 1,95 (2-0,05). Faktisk er det enda mindre fordi byttet kan være positivt. Det er en empirisk og ikke nøyaktig beregning. Å oppsummere. swapavgiftene påvirker ikke min fortjeneste. Det er ubetydelig. 08-01-2015, 03:06 Ja dette signalet er veldig bra og lavrisksystem. Nick, vi trenger signaler som dette i VIP. Sendt fra min GT-I9100G ved hjelp av Tapatalk 2 08-01-2015, 05:57 Ja dette signalet er veldig bra og lavrisikosystem. Nick, vi trenger signaler som dette i VIP. Wont arbeide ikke nok handler derfor ikke nok provisjoner. Hei beta, din handel ser bra ut og tikker mange bokser for meg som en potensiell del til signalet ditt. Ønsket bare å vite litt mer om deg selv som en handelsmann - gjør du dette som en fulltidssålsåls kilde til inntekt Er du ute etter å gi signaler på lang sikt og bygge et sterkt følge med dine abonnenter Skål, ja Ja, jeg er en heltid - trader, men ikke som alle kunne tenke. Jeg handler for å leve, men det tar bare rundt 30 minutter om dagen å handle effektivt i forhold til min handelsstil og min erfaring (for å se på Weekly, Daily og H4 diagrammer). Det kan være overraskende, men faktisk, handelsfolk med denne typen handelsstil don8217t trenger å bruke mye tid foran skjermen for å tjene penger konsekvent. Lønnsom handel er en kjedelig og ensom oppgave. Du gjør alltid det samme (når du helt har bygget ditt handelssystem). Igjen og igjen. Handelen er min hovedinntekt, men for å holde meg opptatt, har jeg helsepersonell (og 1 jobb, jobber som freelance bare rundt 60 dager i året for å få en sosial tilknytning). Jeg tror jeg kan gi signaler på lang sikt fordi jeg ikke har noen grunn til å stoppe dette signalet for nå. Hvis jeg kan hjelpe andre mennesker og tjene ekstra penger på samme tid, kan det være gøy. Jeg er glad for å hjelpe folk og det holder meg opptatt (det er derfor jeg opprettet nettsiden min for noen måneder siden). Generelt, ikke nøl med å stille meg spørsmål om handel, jeg er alltid glad for å svare. Jeg ville være veldig interessert i å vite følgende: sitat Hvordan tilbakestille et strategiskilbud. - Hvilke faktorer tar du med på kontoen. Fordi det jeg fant er at de fleste roboter ikke jobber på lang sikt, og de er alle resultatet av dyp backtesting av sine skapere. Så hva gjorde du bedre enn dem alle (oss). Når jeg sier backtesting, snakker jeg ikke om automatisk handel med roboter. Mange mennesker, tenk på EA og automatisert system med quotbacktestingquot-konseptet. Jeg snakket om å teste ditt handelssystem manuelt (jeg handler 100 manuelt). Med et verktøy som Forextester for eksempel (forekstester). Du kan bruke noen par i noen perioder. Du starter den myke og du treffer mellomromstasten for å vise neste lys. Og du handler manuelt. Du legger SELLBUY bestillinger med SL og TP. Slik kan du vite om handelssystemet ditt er lønnsomt i det lange løp. Det konsentrerer din erfaring. Dens som du handlet siden 20 år. Det er en veldig rask og lang prosess. Men vær sikker på at det er veldig effektivt. Å bli lønnsomt. Bli hjemme og hjemmeprøve i løpet av 6 måneder, hver dag. På slutten vil du se Markets annerledes. Det er ikke magisk, det opplever bare konsentrasjon. Selvfølgelig gjorde jeg det på de fleste par i løpet av flere tiår (og alle de beste handelsmennene jeg kjente gjorde det også). Og jeg vet at systemet mitt er lønnsomt (jeg er ikke den eneste handelsmannen som bruker dette systemet.) Og jeg er trygg. Faktisk, hvordan kan du være sikker på at handelssystemet ditt er lønnsomt hvis du ikke tester det minst de siste 10 årene. Noen sykluser på finansmarkedene kan være veldig lange. Og noen strategier kan miste i noen perioder. Så du må teste systemet ditt gjennom tiden. Den manuelle backtesting er et verktøy for å gjøre det. De faktorene jeg tar hensyn til i min handelsstil, er beskrevet på nettstedet mitt, i lenken som er tilgjengelig på første innlegg. Copyright 2017 copy Think Huge Ltd. Forsiktig: Trading innebærer muligheten for økonomisk tap. Bare handle med penger som du er villig til å miste, du må innse at for faktorer utenfor din kontroll kan du miste alle pengene i din handelskonto. Mange forex meglere holder deg også ansvarlig for tap som overstiger din handelskapital. Så du kan stå for å miste mer penger enn på kontoen din. ForexSignals tar ikke ansvar for tap som oppstår som følge av våre handelssignaler. Ved å registrere deg som medlem, bekrefter du at vi ikke gir økonomisk rådgivning, og at du tar en beslutning om å kopiere våre handler på egen konto. Vi har ingen kunnskap om hvor mye penger du handler med eller risikonivået du tar med hver handel. Du må ta dine egne økonomiske beslutninger, vi tar ikke ansvar for penger som er gjort eller tapt som følge av våre signaler eller råd om forexrelaterte produkter på denne nettsiden. Drevet av vBulletinreg Versjon 5.2.4 Opphavsretts kopi 2017 vBulletin Solutions, Inc. Alle rettigheter forbeholdt. PipHut University PipHuts Daily Analysis og vårt SwingPRO-system er begge basert på tradingsteknikken kjent som swing trading. Denne artikkelen vil dekke både hva swing trading er og hvordan du kan svinge handel med PipHut. Swing trading er en kraftig forex strategi bygget på markedene naturlig tendens til trend. Vår SwingPRO produkt, designet som et lett å følge swing trading system, innebærer det vi kaller bounces og pauser. La oss se nærmere på de to komponentene som utgjør vårt SwingPRO-system: bounces og pauser. Break - En pause er når prisen beveger seg over en fallende motstand (quotresistance breakquot) eller under en stigende støtte (quotsupport breakquot). Prisen kan hoppe langs den støtten eller motstanden i en stund før en pause oppstår, noe som resulterer i en trend, men når den linjen er ødelagt, signaliserer den starten på en ny trend og prisen har en tendens til å stikke i pauseretningen. Denne popen heter også en quotbreakoutquot eller quotbreakout tradequot og er grunnlaget for vårt SwingPRO-system. I SwingPRO er en motstandsavbrudd vår lange oppføring, og en støttepause er vår korte oppføring. Vi gir våre TP og SL for hver oppføring i vår Daily Analysis og pause signaler sendes til din e-post eller SMS umiddelbart for at du skal handle. Når prisen beveger seg 10 pips over vår motstandslinje (en kvotestøttekvot), eller 10 pips under vår støttelinje (en kvoteringstillegg), sender SwingPRO et innvarsel. La oss se på et eksempel sammen. Swing Trade Eksempel 1: Support Break Setup Chart: Prisen har hoppet langs stigende trendstøtte for timer - når prisen endelig beveger seg under denne støttelinjen, regnes det som et quotsupport breakquot og et signal genereres i SwingPRO for en kort handel: Resultat: 140 pips PRO Tips: Vi anser det som en falsk pause når prisen reverserer og lukker over eller under eller pause. For eksempel hvis prisen beveger seg over en motstandslinje og en motstandsavbrudd utløses, dersom inngangslyset lukkes under oppføringen, er det en falsk pause, og vi lukker vår posisjon. Dette bidrar til å holde tapene våre svært små (mange ganger bare noen få pips). For å gjøre det enkelt, sender SwingPRO en feilmeldingsvarsel når dette skjer. Bounce - En quotbouncequot er når prisen berører en støtte eller motstand trend linje og quotbouncesquot av linjen, fortsetter med den trenden. Bounces opptrer ALDRI for å danne trendingstøtten eller motstandslinjen i første omgang. Bryter forekommer ikke alltid. Vi handler ikke bounces i vår Daily Analysis mye fordi bounces er best omsatt for svært korte perioder (for eksempel scalping) og våre daglige handler er ment å være mer sett og glemme og vare i opptil flere timer. SwingPRO sender deg igjen et varsel hvis en sprett oppstår (vi kaller dem en kvotalitetsvarsel når prisen kommer nær en støtte - eller motstandslinje) slik at du kan dra nytte av denne normale markedstendensen, med støtte - og motstandslinjene håndtegnet av vår PipHut Chief Strategist. Swing Trade Eksempel 2: Resistance Bounce Se hvordan prisen hopper av denne fallende trendmotstanden (blå linje) Hvis du hadde angitt på noen av disse bearish quotbouncesquot sirklet i rødt over du kunne ha profitt. Så hva skjer hvis vi går inn når prisen når motstanden vår igjen Resultat: 200 pip-hopp Minst fem quotbouncesquot skjedde av den eneste fallende motstandslinjen. Problemet for de fleste er å tegne den riktige støttestøttelinjen og deretter kunne ta en pause i tide. PipHuts SwingPRO tilbyr løsninger på begge disse problemene ved å gi deg håndtegnede diagrammer (ingen billig og feilsøkt automatisert programvare her) og deretter varsle deg når disse pausene og studsene oppstår. PRO Tips 1: Ser du alle de gule støttestøttene og motstandslinjene i de to eksemplene nedenfor. Det er gamle SR-linjer som allerede er brutt. Legg merke til hvordan hver enkelt kunne ha resultert i en fin breakout eller hoppehandel. Blå linjer er alltid de nåværende støtte - og motstandslinjene på kartet vårt. Det er alltid to blå linjer: den på toppen er motstanden og den på bunnen er støtten. PRO Tips 2: False pausevarsler kan også brukes som sprettingssignaler - noen ganger med mye større effekt enn nærhetsvarsler. Swing Trading Patterns and Formations Det er flere høye sannsynlighetsmønstre som kan dannes mellom en støtte - og motstandslinje. Nedenfor er de fire mest populære mønstrene som vi bruker ganske ofte i vår egen swing trading: Innstilling av TP og SL i Swing Trades Med SwingPRO detaljerer vi ut de oppsettene vi ser på hver dag sammen med våre TP og SL for hver oppsett. Nedenfor er noen av de generelle retningslinjene vi bruker når vi setter TP og SL for swing trading: For hopper starter vi vanligvis med 25 pip SL og mål 25 og deretter 50 pips (to mål). Når det første målet er truffet, flytter vi SL for å bryte jevn og la handelskurset gå. Hvis vi sitter foran handelsterminalen, vil vi la handelskursen gå over 50 pips i fortjenesten. Hvis prisen ikke hopper og bryter støtten eller motstanden, blir det en pause og, med mindre det er grunn til ikke, åpner vi en breakout-handel. Selvfølgelig bruker mange handelsmenn bounces for å bistå med deres scalping-strategier, og tallene over er for mye. En vanlig scalping strategi er å samle 5-15 pips per sprette. Vi bruker et enkelt parti for våre bransjer og strammer vår SL etter hvert som handel utvikles for å låse i fortjeneste og redusere risiko. Hvor mye vi strammer SL, avhenger av hvor sterk trenden er, hvor solid SR-linjen er og hvor ren pause var. For eksempel hvis handelen er med trenden og SR var solid, vil vi holde SL løs for å gi handelskammeret pusten (for eksempel flytte til pause selv etter at det andre målet er truffet). Hvis handelen er mot trenden eller SR var ujevn, vil vi stramme ofte for å låse inn fortjeneste og redusere risikoen for handelen (for eksempel flytte til å bryte selv etter første mål, tigten på hvert etterfølgende mål). Den eneste grunnen til at vi lukker en handel tidlig er om prisen åpenbart begynner å vende tilbake (har gått ut for flere stearinlys eller en grunnleggende nyhetshendelse oppstår) og vi vil låse i fortjeneste eller hvis et sterkt lysestaker kommer i motsatt retning av vår handel. Les mer her. Vi lukker alltid våre stillinger før helgen. Helgeløpet er en 5050 myntkast, og vi liker å ta handler med en større enn 50 suksessfrekvens :). Hvorfor svinge handelsarbeid: Swing trading utnytter to svært grunnleggende egenskaper av et hvilket som helst marked - så grunnleggende at mange handelsmenn overser dem og quotovercomplicate deres tradingquot - det faktum at markedene har en tendens til å tippe og at trendene endrer retning (brudd) . To grunner handler mislykkes i svinghandel: De trekker dårlige støttemotstandslinjer - hele systemet henger på å kunne identifisere trender og rette trendlinjene riktig. En trendlinje trukket med 10 pips i feil retning kan gjøre forskjellen mellom at SL blir rammet eller at TP blir truffet. De savner handler - Selv om du kan tegne den riktige linjen, kan mange forhandlere, spesielt de som bare starter, ikke sitte foran datamaskinene hele dagen, slik at de savner de fleste av disse pause og sprette muligheter. JURIDISK VILKÅR OG RISIKO ADVARSEL Valutakurshandel er svært spekulativ og passer bare for de som (a) forstår og er villige til å ta på seg de involverte risikoene, og (b) økonomisk kan påta seg betydelige økonomiske tap. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Handel på margin kan forstørre både gevinster og tap i kontoen din. Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Alt innhold eller informasjon som vises eller inneholdt på Pihut er basert på en rekke forutsetninger som kanskje ikke er fullt utgitt eller forklart. Hypotetisk handel eller ytelse har mange iboende begrensninger, inkludert fordelen av ettersyn og det faktum at hypotetisk handel eller ytelse ikke innebærer økonomisk risiko. Variabler som evnen til å overholde et bestemt handelsprogram, til tross for handelstap og opprettholdelse av tilstrekkelig likviditet, er materielle hensyn som kan påvirke faktiske handelsresultater negativt. Ingen representasjon eller garanti blir gjort eller gitt at noen konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises på Pytten. Det er ofte betydelige forskjeller mellom hypotetisk ytelse og den faktiske ytelsen som oppnås etter et handelsprogram. Du må utøve uavhengig vurdering når du foretar investeringer eller handelsbeslutninger. Tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidige resultater. Vennligst les brukeravtalen og risikobeskyttelseserklæringen for mer informasjon. Nylig aktive medlemmer Nylige kommentarer Kontaktinformasjon 2008-2015 PipHut LLC Logg innGå min Swing Trading Signals GRATIS Som du kan se fra tabellen ovenfor, trenger du ikke en stor startkapital. Nå, hvis du er i stand til å doble konto egenkapitalen hver måned, vil du nå målet ditt om 12 måneder. Det er ikke nødvendig at du dobler kontoen hver måned. Du trenger bare å doble kontoen 12 ganger, og du har oppnådd målet på en million. Nå er dette vår enkle handelsplan. Det neste trinnet er hvordan du konverterer denne handelsplanen til virkelighet. For det trenger du et system. Hvis du har fulgt mine innlegg, vet du nå om min enkle swing trading system. En swing handel med systemet mitt kan vare fra 20-30 dager og kan gjøre 400-600 pips per handel. Vi trenger bare 200-400 pips hver måned for å implementere vår handelsplan. Jeg starter denne utfordringen fra 1. januar 2014. Mange hadde sendt meg som de ønsket å bli med. Så jeg har satt datoen for å starte denne Million Dollar Challenge på den første dagen i 2014. Du trenger bare 300 for å bli med meg. Hvis du er interessert i å bli med meg, kan du bare åpne en live konto hos meg megler AFBFX og gjøre et innskudd på 300. Deretter sender meg en e-post, og jeg vil abonnere på min Swing Trading Signals. Nå, hvis du leser dette innlegget etter noen måneder, trenger du ikke bekymre deg. Mange sendte meg e-post til at de ønsket å bli med uten å åpne en konto hos megleren. Etter å ha gitt det en tanke, kan alle som er en seriøs handelsmann, bli med oss. Du kan åpne en konto hos megleren hvis du vil, men hvis du har din egen megler, kan du fortsatt handle med oss. Bare bli med oss. Som sagt ovenfor trenger du bare å doble kontoen 12 ganger for å nå målet på en million. Dette vil være vår strategi for risikostyring og pengestyring: 300 2 Masse 0,08 størrelse 600 2 Masse 0,16 størrelse 1200 2 Masse 0,32 størrelse og så videre. Ved hvert trinn vil du fordoble størrelsen på størrelsen. Nå en viktig ting om oppføring. Vi vil alltid legge inn en ny sving på en retracement. Hvis du hadde lest mitt første innlegg, hadde jeg forklart i detalj Elliott Wave Principle. Det er alltid en korrigerende bølge etter den første impulsbølgen, noe som betyr at det alltid er en retracement etter første trekk. Denne retracement tjener to formål. Det bekrefter divergenssignalet pluss at du kan komme så nært som mulig til svinget høyt eller sving lavt for å gjøre en oppføring. Dette er nettopp det vi skal gjøre. Så hvis du er interessert i å bli med meg, anbefaler jeg at du åpner en konto hos meg megler AFBFX med et innskudd på 300. Når du har gjort det, send meg en e-post, og jeg vil abonnere på mine Swing Trading Signals. Som sagt ovenfor, forvent noe som 1-2 signaler hver måned. Disse vil være tilstrekkelig til å doble kontoen. Nå er denne handelsutfordringen delvis et forsøk på å hjelpe megleren å få flere kunder også. Min megler hadde flere ganger bedt meg om å jobbe for dem som IB som jeg aksepterte etter mange måneder. Jeg finner denne megleren å være god og ærlig. Utførelsen er rask, spredene er små. Marginekravet er også lavt, noe som betyr at vi kan pyramide våre posisjoner når en fin mulighet gir oss selv. Jeg har også startet en Swing Trading Signals Facebook Group. I innstillingene har jeg gjort denne Facebook-gruppen hemmelig mening, bare medlemmer kan se denne gruppen og legge inn den. Jeg vil legge inn Swing Trading Signals i den gruppen pluss medlemmene kan legge inn spørsmål der. Når du åpner en konto hos megleren, send meg en epost som du vil bli med i Swing Trading Signals Facebook Group. RELATERTE POSTER 10. desember 2013 Kjære herr. Jeg kan ikke være i stand til å åpne en konto hos AFBFX før du begynner 112014, jeg kan bli med i 2 til 4 uker etter at du begynner (forhåpentligvis bare 2 uker). Også jeg er en nybegynner, jeg kan delta i dette bare å lære Forex markedet i 8 måneder med 2 demo kontoer, vil den levende kontoen jeg åpner med megleren bli min første live konto, kan jeg fortsatt handle med deg å vite dette. 10. desember 2013 Ja, du kan handle med oss. Først handler med oss ​​i 1-2 måneder på demo-kontoen. Når du blir trygg, kan du handle med oss. Du trenger ikke å starte med 300. Du kan til og med starte med 100 når du begynner å handle med oss. Lykke til 11. desember 2013

No comments:

Post a Comment