Sunday 22 October 2017

Forex Trading Jobb Intervju


Intervju med Forex Trader Leslie Stayton Navn: Leslie Stayton Profesjon: Prof. Forex Trader Sted: Dallas, USA Hvor lenge har du vært trading valutaer Jeg har vært trading valutaer 4,5 år nå. Hva er din trading erfaring, før trading Forex markedet Jeg har aldri handlet noe finansielt marked før, forex var min første trading opplevelse. Gjør du handel forex for å leve Ja, det er min heltidsjobb i 2 år. Skal du tjene penger på handelsvalutaer I39m tjene penger på handelsvalutaer i ca 2 år før jeg var ikke lønnsom i det hele tatt, blåste jeg ut to 10 000 kontoer Hva er din gjennomsnittlige returmåned de siste 12 månedene Kan du beskrive arbeidsstasjonens oppsett 2 193939 flatskjermmonitorer Hp xw9400 arbeidsstasjon Windows XP Hjemversjon Hvilken kartingstjeneste bruker du 39am med FXtrek Intellicharts. (Kostnad 100Month) Hva er dine favoritt valutapar for å handle GBPUSD og EURUSD Hva er dine favoritt trading økter Hvor mange timers dag bruker du valutahandel Beskriv din beste handel, hvilket valutapar, hvorfor du plasserte det, og hvordan mye fortjeneste gjorde du. Jeg vil aldri glemme, det var under en NFP-rapport, nyheten kom ut og EURUSD gikk ned 70 pips på få sekunder på diagrammer, mine megleres anførselstegn hadde en slags forsinkelse, og jeg kunne skrive inn 25 standardpartier 70 pips høyere som Selve sitatet, etter få sekunder, endret meg megler sitater og jeg var oppe 70 pips. På noen måte har jeg lukket den handel for en 185 pip fortjeneste i 15 min og det gjorde meg 46250. Jeg var veldig fornøyd med det resultatet Hva var din største feil noensinne? Blåser ut mine 2 første kontoer. Hva er din nåværende kontostørrelse Når du handler, bruker du teknisk analyse, grunnleggende analyse eller en kombinasjon av begge I39m med begge grunnleggende når jeg handler nyhetshendelser, kartmønstre (teknisk) når jeg søker etter break outs. Hvilke tidsrammer ser du på 1 min, 5 min, 15 min, 60 min og et daglig kart. Mesteparten av tiden handler jeg av 5 min-diagrammet. Hva er dine pengehåndteringsregler når du handler forex Hvordan håndterer du risikoen Mitt stoppfall er alltid satt til 20 pips for EURUSD og 30 pips for GBPUSD (inkludert spredningen). Jeg vil aldri risikere mer enn 1,5 av min egenkapital på 1 enkelthandel Når handelen ikke fungerer i løpet av 20 minutter, vil jeg stenge den. Hvor lenge har du en tendens til å holde en handel 5 til 20 minutter. Hvilke leksjoner har du lært som har hjulpet deg med å finne lønnsomme handler, og hold tapene relativt små. Vær tålmodig og vent på høy sannsynlighet oppsett, en riktig oppføring er 85 av en vinnende handel. ALDRI utvide ditt stoppfall og ikke være for grådige. Hva føler du som en valutahandel som nye handelsmenn bør fokusere på. Lær hvordan man handler (kurs, mentor.), Bli disiplinert og avgjøre hvilken type handelsstil som passer til din personlighet, som kan være scalping, dag handel, swing trading eller posisjon trading. Lære noen få vellykkede mønstre som gir lønnsomme resultater og holder seg til dem. Ikke glem å ha en god arbeidsdator. Personlig vil jeg anbefale en stasjonær PC med 2 flatskjermbilder og ikke en liten bærbar datamaskin. Jeg lurer fortsatt på hvordan folk kan handle fra det. Hvilke indikatorer har du funnet mest nyttige som Slow Stoch, Fibonacci , ADX, RSI, etc. Jeg bruker ikke indikatorer fordi de fleste av dem ligger etter. Jeg bruker grunnleggende analyse og diagrammønstre (ser etter breakouts). Fra hva du har lært så langt om handel med valutamarkedet, hvilke forandringer kan du gjøre i fremtiden, jeg føler ikke behov for å endre noe siden jeg lager gode penger forex trading. Siste Forex Intervjuer Alexander Smirnov og Georgiy Pavlov er her i dag for å svare på dine spørsmål og fortelle om LarsonHolz IT Ltd Alexander Smirnov, leder av Institutt for kontroll og revisjon i LarsonHolz IT Ltd og Georgiy Pavlov, den ledende ekspert på utviklingsavdelingen, er her i dag for å svare på dine spørsmål og fortell om bedriftens profil. Intervju med handelsdirektøren ved HiWayFX - Alexander Chepurko Alexander Chepurko er leder for handel på HiWayFX og er ansvarlig for å håndtere gjennomføring og overføring av kundeordrer og har plass i risikostyringskomiteen. Han har også en rolle i å informere og utdanne våre kunder med sin forskning og ekspertanalyse av valutamarkedene. J. P. Morgans Jamie Dimons fikk plutselig en hel masse egg på ansiktet. Vi trenger ikke regulering. Vi trenger ikke noen Fed-kontroll, sier Jamie Dimon, ikke for lenge siden, det høres noe om åpningslinjene til Pink Floyds klassiske album, Brick in the Wall. Finn en Forex BrokerProsessen tok 2 dager. Jeg intervjuet på Forex Signs i mai 2011. Først gå gjennom mitt CV og still spørsmål om intervjuet, og spør deretter noen spørsmål om hvorfor vil du være handelsmann Hvorfor tror du you039ll være en god handelsmann Deretter stiller du noen spørsmål om Valutamarkedet, din forståelse av valutahandel. Det var ikke for vanskelig, men du må vise din lidenskap. Forex Signs 2011-10-03 14:00 PDT Flagg som upassende Flagg som upassende Forex Signs Response Ikke gå glipp av en jobb du elsker Last opp et CV for å enkelt søke på arbeidsplasser fra hvor som helst. Det er enkelt å sette opp. Oversikt over to folks hoveder Arbeid i HR eller Markedsføring Voksen din arbeidsgiver merkevare Oversikt over to folkeslag Arbeid i HR eller Markedsføring Voksen din arbeidsgiver merkevare Bedriftsoppdateringer Bedrifter for å utforske Top Intervju Spørsmål Forrige Neste Merk dette som upassende Vil du at vi skal vurdere noe, vennligst Beskriv problemet med dette, og vi vil se på det. Marker denne varen Avbryt Takk Din tilbakemelding er sendt til teamet og godt sett inn i det. Ups Vi beklager, men tilbakemeldingen din gjorde det ikke til laget. Ditt innspill er verdifullt for oss mdash vil du ha noe imot å prøve igjen Ill Prøv igjen Få meg ut her Her ditt svar vil bli fjernet fra anmeldelsen ndash dette kan ikke fortrykkes. Dette vil erstatte dagens utvalgt intervju for denne målrettede profilen. Er du sikker på at du vil erstatte den Er du sikker på at du vil fjerne dette intervjuet fra å bli omtalt for denne målrettede profilForex Trading Intervju: Alberto Tasca Forex Trading Intervju: Alberto Tasca I mai deltok jeg i en handelsutstilling i Rimini, Italia. Selv om jeg møtte mange på arrangementet, stod Alberto Tasca ut som noen som var spesielt dygtig på handel med FX og markedene generelt. Etter å ha handlet vellykket i en årrekke følte jeg at vi alle ville ha nytte av noe innsikt i hans erfaring og tilnærming. Nedenfor er Albertorsquos svar på noen få spørsmål jeg hadde sendt ham. 1. Hva handler din handelsmetode Har du handel på lang sikt eller kortsiktig Følger du teknisk eller grunnleggende analyse nere Er det spesifikke regler for handel og risikostyring som du finner svært viktig Jeg tar stillinger som ser etter minst 50 pips . Hvis du er en scalper i dette markedet, kommer du til å miste etter min mening. Dette betyr ikke at jeg ikke lukker en handel med 20-30 pips, men det er overveielser. To viktige punkter: Først er at jeg åpner posisjoner med en 1: 3-regel, så 1 pip tapt 3 pips gevinster minst. Den andre er at når en stilling sitter med god gevinst (god avhenger av hva og hvor mye en person føler seg komfortabel om sin stilling), beveger jeg stoppet opp på paret. Jeg tillater ikke en posisjon til å bli et tap når det har produsert en lsquogoodrsquo retur. Min handel er bare teknisk, grunnleggende er allerede kjent av markedet fordi det er for mye penger som strømmer gjennom markedet. Bare den amerikanske lønnsrapporten er en rapport som er i stand til å flytte markeder, men etter konsekvente tap i den amerikanske lønnsrapporten, bestemmer jeg meg for å slutte å handle med hendelsen. 2. Kan du gi oss litt bakgrunn i hvordan du begynte å handle og hvordan du utviklet deg. Jeg begynte å handle for 10 år siden, men har gjort det profesjonelt i 6 år og med forex bare de siste 2 årene. Min trening har vært pågående, men jeg kan si at jeg har fått mye de siste to årene da jeg begynte å bruke riktig handelspsykologi. Jeg bruker den samme tilnærmingen til forex diagrammer som jeg brukte for mine aksjekart og itrsquos jobber fortsatt til denne dagen (og vil forhåpentligvis fortsette å gjøre det). I forex er det færre alternativer enn med aksjer, men i forex kan du bruke mer penger uten å møte de problemene som aksjene har (det var bedre med de italienske aksjene jeg handlet til i løpet av det siste året, amerikanske aksjebevegelser jeg aldri forstod). Den eneste utviklingen jeg har opplevd er i min psykologiske tilnærming til handel. Mer eller mindre, min kunnskap har vært den samme de siste 5 årene, men min erfaring vokste og psykologien ble bedre. 3. Hva er det viktigste aspektet av din handel (det er en evne til å fornemme prishandling, en bestemt kant, streng eller fleksibel pengehåndtering, osv.) Jeg tror at handel er en blanding av hjerte og hode. Du trenger en slags intuisjon (oppnådd av talent eller erfaring). Hjerte for intuisjon og hodet for logiske konsekvenser. Hodet hjelper deg spesielt til styring av penger. Pengestyring er viktig i intuisjon. Kanskje jeg er ikke så god som mange andre handlende (kanskje jeg har en 5050 prosentpoeng i stillingen), men jeg har et godt pengestyringssystem der jeg kan holde gevinster og kutte tap. Dette er en grunnleggende sannhet og enkel å forstå. En annen vurdering: du må være god med matematikk. Du bør kunne behandle tall umiddelbart. 4. Hva synes du er den vanligste feilen som den gjennomsnittlige handelsmannen gjør Svaret på dette ligner på det forrige. De fleste gjør feil i pengestyring. Også, de lar følelser forstyrre sin handel og enda viktigere, de jobber ikke for hardt for å rette opp det. De tror at markeder er bare for gamblere. Dette isnrsquot sant. Det er ikke et spill. Dens en annen type jobb. Du trenger ikke å studere mye for det, men du må forstå bevegelser. Uansett, hvis en handelsmann taper, det er ikke uvanlig. De vil finne seg med 95 av markedet. Noen som bøker et tap i handel er ikke uheldig, de er en del av flertallet. De som gir gevinster er uvanlige. Men hvis de er uvanlige nok, kan de få de tapene som de andre 95 lider av. 5. Har du snakket med mange andre vellykkede handelsfolk Har du lært av disse jevnaldringene over tid og vedtatt strategipunkter fra dem eller følger du alltid din egen vei jeg har snakket med mange handelsmenn, men jeg har bare deltatt i ett seminar. Jeg hadde samtaler med mange av dem, men over tid kom jeg for å forstå at det ikke var nyttig for meg. Hver person må velge sin handelsmetode. Hver tilnærming er så personlig. Som et eksempel, forklarer Irsquoll hva tolkningen av min stil er for andre peopletraders. De forstår ikke hva jeg handler, eller de tror jeg er feil med metoden min, eller kanskje de er misunnelige. Jeg vet ikke. Men på slutten av dagen tror jeg at du bare må snakke med andre handelsmenn i begynnelsen av karrieren din. Etter ett eller to år er samtalene ikke lenger nyttige. 6. Hva ville være ditt råd for noen som bare startet ut i markedet W ork. arbeid og arbeid. T ry for å forstå markedene og husk at vi ikke er i Las Vegas med spillere. Vi jobber. Forstå at du kommer til det punktet at du vil avslutte ndash noen ganger minst 10 ganger i året. Jeg kan komme til det vendepunktet hvor du kan velge deg selv, du er bedre egnet til markedet - en kanskje du vil bli en ekte ly vellykket handelsmann. Hvis du kan komme til dette punktet, skys grensen. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene.

No comments:

Post a Comment